2012. július 22., vasárnap

Hajajj :(

Utálom a hajamat.
Nem, ilyet nem szabad mondani, elvégre pozitív gondolkodás.... Szóval szeretem a hajamat. Ami sűrű és szép meg ilyeneket kell mondani. Ami sajnos egyelőre  nem igaz (sose volt az...)
Alighogy nemrég észrevettem, hogy tele van a fejem kis hajakkal, amiket a paleózásnak tulajdonítottam, most elkezdett hullani. Ezt nem szeretem, mert amúgy is kevés, meg vékonyszálú és egyenes. Na, ez még tovább hullik - hát nem tesz jót a lelkiállapotomnak.
Amúgy nekem mindig nyáron hullott, ha hullott, ha belegondolok. Olvastam hajhullós fórumokon, hogy ez valahol normális, ilyenkor egy csomó embernek hullik. A melegtől vagy mittomén.

Most vettem valami csodaszert (Helia-D hajregeneráló - nagyon dícsérték), meg iszom-eszem már mindeféle vitamint.
Legvégső esetben le fogom vágatni. Amitől félek, mert soha nem volt még rövid hajam.
Minden hajhullásom (asszem 3x volt ilyen nagyobb) szeptemberben állt meg. Hát az még messze van :(
Amúgy a sok kis babahaj a fejemen lehet, hogy nem a paleó miatt van, hanem olvastam mindenféle hajas fórumokat is - szóval lehet, hogy a natúrsamponoktól, amik nem tartalmaznak szilikont. Ilyeneket használok már vagy egy éve (Alverde és Alterra), de fél éve biztos. Szóval ezek nem vonják be műanyaggal állítólag a hajszálakat és a bőr szabadon lélegzik, egészségesebb és nőnek olyan hajak is, amik soha. Egyébként ezt meg tudom erősíteni, nekem a homlokom két oldalán sose volt haj, anyukámé is ilyen, erre most ott van egy csomó haj. Na, jó, ezt a csomót a saját mennyiségemhez kell mérni. Szóval fura. Nő a hajam és közben hullik.
De ennek mától vége :) Mondom mától vége:) ezt kell mondogatni :D

3 megjegyzés:

Tara Nima írta...

valahogy feljutottam egy kozmetikus lány blogjára (azóta is keresem, de fogalmam sincs, ki volt), ő ugyanerről számolt be.
mondjuk neki tönkretette a haját a vasalás, meg a mindenféle kencék, amiket nagyjából fél oldalon sorolt fel.
na, ezeket elhagyta, és a totál tönkretett, fakó haja nagyjából 2-3 év alatt gyönyörű lett. ő is azt írta, hogy csakis szilikonmentes sampont használ, és semmi mást.
biztosan van benne valami.

szeee írta...

bankanita? én is őt olvastam :)
http://bankanita.blogspot.hu/

Tara Nima írta...

jaja, ő az.:))

Megjegyzés küldése

Blogroll

Üzemeltető: Blogger.

Labels

Labels

Rendszeres olvasók

Labels

Categorias

¿Buscabas Algo?